Kort geleden is Bas papa geworden van een prachtige zoon genaamd Mik. Wij dachten dat Bas nu minder op het board te vinden zou zijn, maar niets is minder waar. Het lijkt wel alsof hij er weer helemaal voor gaat. We spraken af om eens wat foto’s te gaan maken en zoals het gaat met Bas, niets is te gek. Oh weet je nog een spotje in Hoofddorp? Ja joh, dan rijden we daar toch meteen ff heen. Euh… oke, let’s go! En voor we het wisten zaten we in de auto. Tien minuten later hadden we deze frontside flip in de pocket.
Een custom Red Bull obstacle, ijskoude drankjes, goede muziek, een gezellige sfeer en €1.000 prijzengeld. Dat waren de ingrediënten van de eerste Flatspot Street Session in Arnhem. Samen met Red Bull …
